Seyahat Haberleri

Minibüsten Çevirdikleri Karavanla Seyahat Yapıyorlar!

Karavanla Seyahat

Ankara’da iki arkadaş kendi çabalarıyla minibüslerini karavan dönüştürdü ve şimdi Türkiye’nin dört bir yanını karavanla seyahat etmek istiyor.

Türkiye’nin Dört Bir Yanını Minibüsten Çevirdikleri Karavanla Seyahat Eden İki Kafadar!

23 yaşındaki Cevdet Kasımoğlu Rize’de çay tarımı işinden elde ettiği parayla bir minibüs aldı. Ankara’da ikamet eden ve 25 yaşında olan Niyazi Solak ile birlikte yeni yerler keşfetme tutkusu ve doğa sevgisi sayesinde bir yolculuğa çıkmaya karar verdi. Cevdet Kasımoğlu, minibüsü Ankara’ya getirdi. Solak ve diğer arkadaşlarını yardımıyla minibüs kendi istek ve zevkleri doğrultusunda bir karavana çevrildi. İki arkadaş yeme, içme, yatma ve günlük ihtiyaçlarının hepsini bu karavanda karşılayabiliyor. Bu yolculuğa yaklaşık 1 ay önce başladıkları karavanla seyahat duraklarından Kırıkkale, Aksaray, Kırşehir, Nevşehir ve Kayseri şimdilik sadece birkaç tanesi.

karavanla seyahat

Durdukları illerde karavanda veya çadırda konaklıyorlar. Aynı zamanda bu şehirlerin görülmesi gereken doğal ve tarihi bütün güzelliklerini gördükten sonra yollarına devam ediyorlar. Bu iki genç, yolculuklarının bitiş zamanını planlamadıklarını ve Türkiye’nin görülmemiş, keşfedilmemiş bütün güzelliklerini görmeyi amaçladıklarını dile getirdi. Karavanla seyahat macerasının başrollerinden olan Niyazi Çolak, 15 yıldır doğa sporlarıyla uğraştığını söyledi. Ayrıca daha önce de pek çok yeri gezmek için gittiğini fakat bu seferkinde farklı bir heyecan olduğunu da belirtti. Daha önce otostopla Türkiye’nin farklı yerlerine gittiğim oldu, dedi. Cevdet, bir karavan yapalım ve doğa severlere bir rehber oluşturalım, dedi. İşte bizim yolculuğumuz böyle başladı.

İlginizi çekebilir: Pandemide Tatil Anlayışı Nasıl Değişti?

Solak, gittiğimiz yerlerde birçok doğa harikası görüyoruz ve bunları sosyal medya hesaplarımızdan paylaşarak insanlara rehber olmaya çalıştıklarını söyledi. Kendimize bir rota belirlemiyoruz ve yolun bizi götürdüğü yere gidiyoruz ifadelerini de kullandı. Karavanla seyahat ederken biz otellerde değil milyonlarca yıldızı olan bu gökyüzünün altında uyumayı tercih ediyoruz diyen Solak, gittikleri her yerin onları farklı insanlarla karşılaştırdığını da sözlerine ekledi. Cevdet Kasımoğlu ise, yolların onu fazlasıyla heyecanlandırdığını ve karavan sürmenin ona büyük keyif verdiğini söyledi.

Kasımoğlu, Türkiye’de gezilmemiş yer bırakmak istemiyoruz, dedi. Pandemi süreci başlayınca oturdum ve ne yapabilirim diye düşündüm, Rize’de çay tarımı işinde çalışmış ve bir miktar pazar kazanmıştım, kendime 1998 model bir minibüs alıp karavana çevirmeye ve Karavanla seyahat macerasına başlamaya karar verdim. Ben 4 yıldır Niyazi ağabey ise çocukluğundan beri yollarda, sürekli geziyoruz. Gezip görmek ve bir yerleri keşfetmek bizim yaşam biçimimiz diyen Cevdet Kasımoğlu sözlerini bu cümlelerle noktaladı.

dijital gocebe

Alışılmış hobilere ilgi duyan, teknoloji çağına ayak uydurmuş, yeni şeyler keşfetmeyi seven birisiyim. Yeni fırsatlar yakalamayı ve fırsatlar yaratmayı iyi bilirim. İçerik oluşturmayı ve bunları paylaşmak benim için mükemmel bir aktivitedir.